Akcja "Ciach" ma pomóc Tesco w walce z dyskontami

Autor: pr 8 maja 2013 18:58

Od 9 maja w ramach kampanii "Ciach!" sieć Tesco mocno tnie ceny produktów w każdym spośród 450 sklepów działających w Polsce. W przypadku hipermarketów Tesco - tych o najbogatszej ofercie produktów - liczba towarów w obniżonych cenach sięga 5000.

Jak pokazują wyniki badań firmy 4P Research Mix dla Tesco (z sierpnia 2012 r.), cena pozostaje dla Polaków najważniejszym powodem wyboru danego sklepu na miejsce codziennych zakupów. 77 proc. Polaków wybierając sklep kieruje się właśnie atrakcyjnością cen. Nie bez znaczenia jest fakt, iż 45,3 proc. badanych klientów twierdzi, iż sytuacja ich gospodarstwa domowego pogorszyła się w stosunku do ubiegłego roku, a tylko 17,6 proc. mówi, iż "jest lepiej". Zdecydowana większość Polaków (80,4 proc.) dostrzega wzrost wydatków żywność w swoim gospodarstwie domowym.
Nowa kampania Tesco ma nie tylko dostarczyć klientom produkty w niskich cenach, ale także napędzić sprzedaż sklepów w sytuacji ostrego spowolnienia gospodarczego i ograniczenia zakupów przez polskich konsumentów. Jednocześnie duże obniżki cen mają pomóc brytyjskiemu operatorowi w walce o klientów z sieciami dyskontów takimi jak: Biedronka, Lidl, Aldi, czy Netto, które w ostatnich latach zdobywają coraz większe udziały w polskim rynku handlowym.
Jak informują przedstawiciele Tesco każdy produkt o obniżonej cenie został odpowiednio oznaczony przy półce, by klienci mogli porównać poprzednią i aktualną, obniżoną cenę.
Jak deklaruje Tesco, kupując produkty z najpopularniejszych kategorii, zapłacimy o 10 proc. mniej - koszyk 20 najczęściej wybieranych produktów, zawierający m.in. kajzerki, jogurt czy wodę mineralną potaniał z niemal 71 do nieco ponad 63 złotych. Na liście 5000 zredukowanych cen znajdziemy również setki produktów, gdzie skala obniżek jest jeszcze głębsza. Przykładowo, chleb alpejski czy śmietana Tesco kosztują o 32 proc. mniej, zaś cena pieluch czołowego producenta spadła o 27 proc.
Tesco zapewnia również, iż ceny pozostaną nie tylko niskie, ale również czytelne i logiczne. Produkt w większym opakowaniu ma zawsze mieć bardziej korzystną ceną w przeliczeniu na jednostkę wagi czy objętości. Dodatkowo, cena rodziny produktów - np. różnych smaków jogurtów danego producenta - ma być taka sama.
Kampania "Ciach!" nie jest pierwszą ofertą Tesco mającą umożliwić Polakom tańsze zakupy. W 2009 roku sieć sklepów wprowadziła do swojego asortymentu ponad 700 nowych, markowych produktów codziennego użytku (żywnościowych i gospodarczych) oferowanych w niskich cenach. Nową propozycją wprowadzoną w 2011 roku są "Pewniaki" - produkty wiodących producentów w utrzymywanych bezterminowo niskich cenach.
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Mareek 2013-05-24 15:24:41

    Ech, ja nadal korzystam z Frisco i z "taniej niż myślisz"

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane