REKLAMA
REKLAMA

Akcja degustacyjna herbat Tetley i Vitax

Autor: pr 3 października 2011 14:18

Od początku października 2011 r. rusza kampania wspierającą sprzedaż herbat Tetley oraz Vitax z portfolio koncernu Tata Global Beverages Polska.

REKLAMA
Degustacje herbat odbywają się co weekend w wybranych hipermarketach w całej Polsce. Akcję na terenie marketów prowadzą ekipy promocyjne złożone z dwóch hostess ubranych w firmowe stroje. Wszyscy klienci, którzy zatrzymują się przy stoisku promocyjnym, uzyskują wyczerpujące informacje na temat właściwości poszczególnych herbat. Hostessy wyjaśniają konsumentom, która herbata najlepiej poprawia koncentrację, a która chroni przed przeziębieniem. Klienci, poza skorzystaniem z degustacji, mają również możliwość otrzymania próbek promowanych herbat, aby spróbować ich w rodzinnym gronie.

Celem kampanii, która potrwa do końca roku, jest poszerzenie znajomości produktów marki Tetley i Vitax wśród konsumentów oraz budowanie wizerunku firmy jako specjalisty w dziedzinie herbat.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13520

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA