REKLAMA
REKLAMA

Akcja marketingowa ketchupów Pudliszki

Autor: dlahandlu.pl 16 maja 2012 13:10

Marka Pudliszki na tegoroczny sezon grillowy przygotowała szeroko zakrojoną akcję promocyjną. Swój flagowy ketchup wspiera telewizyjną kampanią reklamową z udziałem zabawnych urwisów oraz intensywnymi działaniami w Internecie i na Facebooku, a także w sklepach. Marka wprowadziła także limitowaną edycję ketchupu o smaku barbecue.

REKLAMA

W ramach działań marketingowych w telewizji można oglądać nowy film reklamowy, w którym sympatyczne rodzeństwo opowiada, kto, do czego i dlaczego lubi ketchup Pudliszki. Kampanię można obejrzeć w TVP1 i TVP2, stacjach Polsat i TVN oraz na wielu kanałach tematycznych. Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej są szeroko zakrojone działania w Internecie oraz social media. Na potrzeby akcji powstała strona www.pudliszkowanie.pl, na której można znaleźć ciekawostki o Pudliszkowaniu oraz wiele inspiracji kulinarnych i nie tylko. Fani marki na Facebooku (www.facebook.com/pudliszki) będą mogli wziąć udział w różnych konkursach i atrakcjach. Dodatkowo Pudliszki zorganizowały konkurs dla blogerek kulinarnych, które podzielą się swoimi pomysłami na pyszne dania piknikowe czy grillowe. Także detaliści mogą w sezonie letnim liczyć na wsparcie kategorii ketchupów w postaci m.in. materiałów POS.

Marka proponuje także nowość produktową specjalnie na sezon grillowy. Jest to limitowana edycja ketchupu o smaku barbecue, pasującym do mięs, warzyw i innych potraw z grilla. Nowy smak jest dostępny w butelkach 480g.


Ketchup Pudliszki ma udziały wartościowr na poziomie 27,8% (ACN, za okres luty-marzec 2012). 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA