Akcja promocyjna Pasztetu Podlaskiego

Autor: dlahandlu.pl 16 maja 2012 12:47

Od maja wystartowała kampania promocyjna Pasztetu Podlaskiego pod 3 hasłami. Firma chce poprzez akcję dotrzeć do młodszej grupy konsumentów.

W maju i czerwcu br. w największych miastach Polski m.in. Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Katowicach i Gdańsku na nośnikach typu outdoor: bilbordach i citylightach oraz w autobusach pojawi się reklama oparta na przewrotnym koncepcie „Nie ma Podlaskiego, nie...". O Podlaskim usłyszymy również w radiu, przeczytamy w prasie branżowej i internecie. 

Głównym założeniem kampanii jest komunikat: Podlaski jest zawsze na czasie, bez niego brakuje motywacji do wykonywania codziennych czynności. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,37

  • Min

    2,25

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane