Akcja samplingowa Warki Radler

Autor: pr 22 czerwca 2016 09:31

Akcja samplingowa Warki Radler Fot. mat.pras.

Tego lata Warka Radler orzeźwi całą Polskę. Działania samplingowe, za które po wygranym przetargu odpowiedzialna jest agencja H2O Creative, obejmują nie tylko teamy mobilne, wybrane obiekty sportowe czy gastronomiczne, ale także najciekawsze wydarzenia realizowane w przestrzeni miejskiej w wyselekcjonowanych lokalizacjach. Akcja potrwa do początku lipca.

Warka Radler to produkt, która od razu zdobył rzeszę fanów wśród konsumentów szukających unikalnego połączenia orzeźwiającego smaku owoców z nutą goryczki jasnego piwa Warka. W tym roku marka przygotowała nowości w swoim portfolio – Warkę Radler 2% Jabłko z Gruszką oraz Warkę Radler 0% w innowacyjnym opakowaniu, jaką jest poręczna zakręcana butelka PET. Aby jak najwięcej konsumentów mogło poznać nowe propozycje, przygotowana została akcja samplingowa na szeroką skalę. Za koncept działań oraz jego realizację odpowiedzialna jest H2O Creative, która wygrała przetarg na obsługę projektu  w marcu tego roku.

Agencja postanowiła spojrzeć na zadanie z perspektywy konsumenta, mapując te miejsca, gdzie najchętniej sięgają po łyk orzeźwienia z Warką Radler. Dlatego zaplanowana akcja objęła kluczowe miejsca styku, takie jak kina, siłownie, lokalne gastronomiczne, ośrodki wypoczynkowe. Prowadzone były również degustacje produktu w dużych halach wielkopowierzchniowych (m.in. 40 lokalizacji Tesco). Marka pojawia się także w przestrzeni miejskiej dzięki lotnym grupom samplingowym, które przeprowadzają akcje w miejscach, gdzie Polacy chętnie spędzają czas na świeżym powietrzu – m.in. skwerach, bulwarach, ogródkach i parkach. To jednak nie wszystko, ponieważ działania obejmują także najciekawsze w Polsce wydarzenie rozrywkowe i sportowe. Warka Radler zawitała już m.in. przy okazji Orlen Warsaw Marathon i myślenickiego Runmageddonu (tylko wariant 0%), a także przy okazji festiwali muzycznych, czy innych eventów rekreacyjnych na świeżym powietrzu (np. zloty foodtracków).

Do tej pory rozdano już ponad 225 000 puszek i butelek Warki Radler. Działania samplinowe potrwają do początku lipca, ale nie wykluczone, że zostaną przedłużone ze względu na ogromne zainteresowanie konsumentów. To już piąta współpraca marki z agencją H2O Creative. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11056

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane