REKLAMA
REKLAMA

Akcjonariusze Grupy Nokaut przegłosowali przejęcie HubStyle. Spółka zmienia nazwę

Autor: pr 27 kwietnia 2015 09:18

Akcjonariusze Grupy Nokaut na Walnym Zgromadzeniu wyrazili zgodę na przejęcie spółki HubStyle. Przejmowana spółka ma osiągnąć w tym roku co najmniej 600 tys. zł zysku netto, a w przyszłym co najmniej 1,2 mln zł. Dzięki transakcji Grupa Nokaut wejdzie na najbardziej perspektywiczną część rynku e-commerce.

REKLAMA

Audytor wycenił godziwą wartość spółki HubStyle na ponad 19 mln zł. Grupa Nokaut zapłaci 10,6 ml zł za udziały stanowiące 75% udziałów w spółce. W zamian za udziały w przejmowanej spółce, Grupa wyemituje nowe akcje – w sumie 8.549.046 nowych walorów w cenie 1,24 zł (co stanowi średnią kursu z ostatnich trzech miesięcy oraz roku).

HubStyle to właściciel marki Sugarfree oraz sklepu internetowego Sugarfree.pl. Sklep oferuje sukienki własnych projektów.

Zysk netto HubStyle w tym roku ma wynieść 600 tys. zł a w przyszłym – 1,2 mln zł. Jeśli spółka nie zrealizuje tych celów, wtedy Duratonic Investments Limited, zrezygnuje z 4 mln akcji Grupy Nokaut. Taką sytuację gwarantuje warunkowa umowa darowizny, w której Duratonic przekazuje Grupie Nokaut wspomniane akcje, pod warunkiem że HubStyle nie zrealizuje podstawionych przed nim celów.

Po transakcji, Grupa Nokaut zmieni nazwę na Hubstyle S.A. Warto zwrócić uwagę, że już wcześniej Grupa wydzieliła spółkę Nokaut sp. z o.o., która przejęła działalność operacyjną związaną z porównywarką cen Nokaut.pl

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12518

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA