Aldi ewoluuje w kierunku supermarketu

www.portalspozywczy.pl 5 października 2015 16:44

Niemiecka sieć Aldi w dwóch sklepach w regionie Karlsruhe testuje swój najnowszy koncept. Placówka wymyślona na nowo przez Aldiego coraz mniej przypomina dyskont, a coraz bardziej tradycyjny supermarket - donosi "Lebensmittelzeitung".

W nowym koncepcie sklepu Aldiego wystrój zmieniony został na bardziej wyszukany. Szczególne przemiany dotknęły punkty fokalne sklepu, takie jak stoiska z owocami i warzywami. Wszystkie oferowane w sprzedaży produkty zostały szczegółowo podpisane, klient może więc podejmować swoje decyzje zakupowe bardziej świadomie. W placówkach Aldiego w Karlsruhe pojawiły się też toalety dla klientów, jak również automat z kawą w pobliżu kas.

Aldi ewoluując swój koncept w kierunku supermarketu chce przyciągnąć bardziej zamożnych klientów. Podobne działania, także w Polsce, podejmują również inne dyskontowe sieci, takie jak Netto, Lidl, czy Biedronka.

 

Portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane