REKLAMA
REKLAMA

Aldi i Lidl zdobywają udziały w brytyjskim rynku

www.portalspozywczy.pl 30 lipca 2015 13:00

Z badania Kantar Worldpanel wynika, że Sainsbury wyprzedził Asdę i stał się drugą pod względem wielkości udziałów rynkowych siecią handlową w Wielkiej Brytanii. Na pierwszym miejscu ciągle znajduje się Tesco.

REKLAMA

Sprzedaż na brytyjskim rynku wzrosła o 0,8 proc. Z wzrostów cieszyli się przede wszystkim mniejsi detaliści. Duże wzrosty sprzedaży osiągnęły sieci dyskontowe - Aldi oraz Lidl, których sprzedaż wzrosłą odpowiednio o 16,6 oraz 11,3 proc. Udziały rynkowe Aldiego wzrosły do 5,6 proc., natomiast Lidla do 4 proc.

Więcej na portalspozywczy.pl


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4835

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA