REKLAMA
REKLAMA

Aldi i Lidl zwiększyły sprzedaż w Wielkiej Brytanii o 15 proc.

www.portalspozywczy.pl 24 września 2015 10:23

Coraz więcej Brytyjczyków zamiast w krajowych sieciach handlowych decyduje się na zakupy u niemieckich dyskonterów. Lidl oraz Aldi stale umacniają swoja pozycję na rynku. Do połowy września obie sieci zwiększyły sprzedaż o ponad 15 proc. – wynika z najnowszego badania Kantar Worldpanel.

REKLAMA

Pozycja rynkowa w Wielkiej Brytanii niemieckich sieci dyskontowych Lidl oraz Aldi stale wzrasta. W ciągu 12 tygodni do 13 września firmy zwiększyły sprzedaż na tamtejszym rynku odpowiednio o 16 oraz 17,3 proc.

Niemieckie sieci mają obecnie 9,8 proc. udział w brytyjskim rynku – 4,2 proc. w przypadku Lidla oraz 5,6 proc. w przypadku Aldiego. Do głównych graczy dystans ciągle pozostaje spory, jednak wyniki osiągane przez dyskonty pozwalają z optymizmem patrzeć w przyszłość.

 

portalspozywczy.pl


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12491

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA