Aldi liderem cenowym w USA. Sieć zainwestuje w nowe sklepy i markę własną

Autor: dlahandlu.pl 15 maja 2017 11:03

Agencja Reuters poinformowała, że Aldi planuje sprzedaż większej ilości produktów pod marką własną, dzięki czemu utrzyma niskie ceny dla klientów. Jason Hart, dyrektor generalny Aldi w USA powiedział, że ceny w Aldi są o 21 proc. niższe niż u konkurencji, w tym u Walmarta.

Według Reutersa, sieć planuje otworzyć 400 nowych sklepów do końca przyszłego roku.

Według szacunków Bloomberga, Aldi wyda 1,6 mld dolarów na wdrożenie nowego konceptu sklepów. Projekt obejmie 1300 z 1600 sklepów sieci w Stanach Zjednoczonych.

Aldi w nowym koncepcie działa już w Richmond w stanie Wirginia. Placówka wyróżnia się m.in. delikatniejszym oświetleniem, większą powierzchnią sprzedaży świeżych produktów oraz szerszymi alejkami. W sklepie zastosowanie znalazły również elektroniczne wyświetlacze.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane