Aldi Nord i Aldi Süd łączą siły w walce o klienta

Autor: dlahandlu.pl za Retail Detail 12 września 2016 11:17

Nietypowa sytuacja na niemieckim rynku dyskontów.  Aldi Nord i Aldi Süd rozpoczną wspólną kampanię wizerunkową. To nowy rozdział w strategii marketingowej dyskontera.

Hasło kampanii, która rozpoczyna się 12 września br. to "Einfach ist mehr" (dosłownie "Prostsze jest lepsze"). Za koncepcję kampanii odpowiada agencja  Ogilvy i Mather. Jak podaje serwis retaildetail.eu, koszty nie stanowiły przeszkody dla sieci, która będzie się promować w telewizji, kinach, radiu, na dużych billboardach. Dla promocji Aldi powstała nawet specjalna piosenka.

To pierwsza taka duża kampania detalisty, który dotychczas promował się niemal wyłącznie w papierowych nośnikach. Aldi nigdy nie reklamował się w niemieckiej telewizji, chociaż wykorzystywał ten sposób promocji na innych rynkach. 

Sklepy Aldi radykalnie zmieniały się na przestrzeni ostatnich kilku lat. Do asortymentu wprowadzono świeże produkty spożywcze, piekarnie w sklepach, produkty brandowe. Wiele sklepów zmodernizowano i przebudowano. Zmiana strategii komunikacji ma również odzwierciedlać te zmiany.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane