Aldi poszerza półkę z markowymi produktami

Autor: dlahandlu.pl 11 października 2013 13:28

Półka z markowymi towarami od znanych producentów w sieci dyskontów Aldi stale się poszerza. Dotychczas dyskonter oferował głównie marki własne. Teraz na jego półkach można znaleźć także proszek Vizir (Procter and Gamble), płyn Vanish (Reckitt Benckiser) oraz Coca -- Colę.

W lipcu informowaliśmy, że nastawiona na sprzedaż marek własnych sieć Aldi wprowadziła na swoje półki kaszki Nestle, soczki i dania w słoiczkach pod marką Bobofrut i Gerber oraz pieluszki Pampers i płyny i oliwki dla dzieci Johnson&Johnson.

W sklepach Aldi dostępne są także produkty polskiej mleczarni Mlekovita, która sprzedaje tu swoje produkty pod własnym logo, a nie pod logo sieci.
Od 2012 r. sieć dyskontowa Aldi, który ma ofercie ponad 90 proc. produktów marki własnej podpisała umowę z amerykańskim koncernem Coca-Cola. Teraz także na półkach sklepów w Polsce widoczny jest znany napój z bąbelkami od Coca-Coli. 

Zmiana nastawienia sieci do asortymentu jest wynikiem nowego podejścia, których nie satysfakcjinuje już tylko niska cena. Chcą oni niskiej ceny i wysokiej jakości, reprezentowanej w ogólnej świadomości przez kluczowe światowe marki.
Sieć funkcjonuje w 15 krajach europejskich (m.in. w Austrii, Belgii, Danii, Francji, Wielkiej Brytanii, Portugalii czy Hiszpanii), a także w Stanach Zjednoczonych i Australii. Aldi działalność w Polsce rozpoczął w 2006 r. Pierwsze osiem sklepów zostało otwartych 25 lutego 2008 r. Siedziba polskiego oddziału Aldi mieści się w Chorzowie. Obecnie Aldi ma w całej Polsce ponad 70 sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11124

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 281544

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane