Aldi produktami markowymi powalczy o klientów w Wielkiej Brytanii

www.portalspozywczy.pl 19 sierpnia 2015 14:21

Niemiecki dyskont Aldi systematycznie rozszerza ofertę produktów markowych w Niemczech. Wkrótce podobnie może postępować także na innych rynkach, co zdaniem ekspertów może przyczynić się do znacznego wzrostu sprzedaży m.in. w Wielkiej Brytanii.

Jak pisaliśmy wcześniej, rozszerzenie przez sieć Aldi oferty produktów markowych, które są dostępne po wyjątkowo niskich cenach, pogłębia wojnę cenową na rynku niemieckim.

Dotychczas to Lidl wzbogacał ofertę klasycznego dyskontu o wybrane produkty markowe. Oferta Aldiego okazała się jednak na tyle atrakcyjna, że obie sieci zmuszone zostały do ostrej walki cenowej na terenie Niemiec.

Jak informuje Retail Analysis na innych rynkach, na których Aldi konkuruje z Lidlem możliwe jest wdrożenie podobnej polityki. Zdaniem ekspertów rozszerzenie przez Aldiego na Wyspach Brytyjskich oferty produktów markowych może przyczynić się do znaczącego wzrostu sprzedaży. W ciągu trzech lat brytyjski Aldi może urosnąć nawet o 15 proc.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10456

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane