Aldi staje do walki z Lidlem o amerykańskiego konsumenta

Autor: dlahandlu.pl 13 czerwca 2017 12:01

Europejska rywalizacja między dyskontami przenosi się do Stanów Zjednoczonych. Po ogłoszeniu ambitnych planów rozwoju na tamtejszym rynku przez Lidl, Aldi planuje zainwestować w USA aż 3,4 mld dolarów.

Ten nowy program opiera się na niedawno ogłoszonym przez sprzedawcę planie zainwestowania 1,6 mld dolarów w przebudowę 1300 sklepów w USA do roku 2020, w tym na rozbudowę i modernizację działów produktów świeżych.

Dzięki sieci 2500 sklepów w USA, Aldi byłby trzecim największym operatorem spożywczym po sieciach Walmart i Kroger.

Te dwa programy inwestycyjne sieci Aldi (ekspansja i modernizacja) to łączny wydatek rzędu 5 mld dolarów.

W Stanach Zjednoczonych detalista nadal cieszy się powodzeniem. Aldi przewiduje, że będzie obsługiwał 100 mln klientów miesięcznie do roku 2022. 

Przypomnijmy, że 15 czerwca ruszają pierwsze sklepy Lidla w USA. Sieć rywalizuje już z Aldi na kilku europejskich rynkach detalicznych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10715

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane