REKLAMA
REKLAMA

Aldi złamał się i będzie oferował więcej markowych produktów

Autor: gazeta.pl 26 października 2012 17:01

Aldi złamał się i będzie oferował więcej markowych produktów

Niemiecka sieć dyskontowa Aldi, który ma ofercie ponad 90 proc. produktów marki własnej podpisała umowę z amerykańskim koncernem Coca-Cola. Oprócz Coli w sklepach Aldi dostępne będą także Fanta i Sprite - podał niemiecki dziennik "WirtschaftsWoche"

REKLAMA

  - Podpisaliśmy kontrakt z Aldi Północ i Aldi Południe - powiedział jeden z przedstawicieli Coca-Coli. Aldi zapowiedziało, że kolejnym krokiem w pozyskaniu markowych produktów będzie podpisanie kontraktu z firmą Nivea. Przedstawiciele firmy zaznaczyli, że pozyskanie producenta kosmetyków będzie priorytetem dla sieci.

WirtschaftsWoche podkreśla, że w ten sposób dyskonterzy próbują pozyskać nowych klientów, a także zwiększyć przychody firmy. Jak uważają eksperci cytowani przez gazetę, samą ceną nie da już się pozyskiwać klientów. Konieczne jest pozyskiwanie markowych produktów. Również w Polsce sieci dyskontowe: Biedronka, Lidl, Netto oferują coraz więcej produktów markowych w swoich sklepach.

Sieć funkcjonuje w 15 krajach europejskich (m.in. w Austrii, Belgii, Danii, Francji, Wielkiej Brytanii, Portugalii czy Hiszpanii), a także w Stanach Zjednoczonych i Australii. Aldi działalność w Polsce rozpoczął w 2006 r. Pierwsze osiem sklepów zostało otwartych 25 lutego 2008 r. Siedziba polskiego oddziału Aldi mieści się w Chorzowie. Obecnie Aldi ma w całej Polsce ponad 70 sklepów.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11855

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA