REKLAMA
REKLAMA

Aleja Bielany z systemem badającym zadowolenie klientów

Autor: pr 30 lipca 2015 10:27

Park Handlowy Bielany po otwarciu rozbudowywanej części, już jako Aleja Bielany, będzie monitorował zadowolenie klientów za pomocą systemu “happy or not”. Pomiar satysfakcji klientów obywać się będzie przy pomocy terminali na których znajdują się 4 przyciski, każdy oznaczony “buźką” od bardzo uśmiechniętej, przez uśmiechniętą, neutralną i niezadowoloną.

REKLAMA

Monitoring obejmie takie obszary jak: dostępność miejsc parkingowych, wystrój i czystość toalet, a także eventy. Na samym początku IKEA Centres Polska, właściciel obiektu, będzie badać opinię klientów na temat nowej nazwy.
System happy or not będzie intensywnie użytkowany od listopada tego roku, kiedy nastąpi otwarcie rozbudowywanej części obiektu.

 Park Handlowy Bielany to centrum handlowe na Dolnym Śląsku, mające w swoim zasięgu 1,5 mln klientów. Oferta centrum łączy asortyment wnętrzarski i modowy.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA