Aleja Bielany z systemem badającym zadowolenie klientów

Autor: pr 30 lipca 2015 10:27

Park Handlowy Bielany po otwarciu rozbudowywanej części, już jako Aleja Bielany, będzie monitorował zadowolenie klientów za pomocą systemu “happy or not”. Pomiar satysfakcji klientów obywać się będzie przy pomocy terminali na których znajdują się 4 przyciski, każdy oznaczony “buźką” od bardzo uśmiechniętej, przez uśmiechniętą, neutralną i niezadowoloną.

Monitoring obejmie takie obszary jak: dostępność miejsc parkingowych, wystrój i czystość toalet, a także eventy. Na samym początku IKEA Centres Polska, właściciel obiektu, będzie badać opinię klientów na temat nowej nazwy.
System happy or not będzie intensywnie użytkowany od listopada tego roku, kiedy nastąpi otwarcie rozbudowywanej części obiektu.

 Park Handlowy Bielany to centrum handlowe na Dolnym Śląsku, mające w swoim zasięgu 1,5 mln klientów. Oferta centrum łączy asortyment wnętrzarski i modowy.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane