Algida wprowadza nowości na sezon letni

www.portalspozywczy.pl 15 kwietnia 2015 20:02

Algida wprowadza nowości na sezon letni

Koncern Unilever zaprezentował portfolio lodów Algida na sezon 2015. W ofercie firmy znalazły się nowości, jak również reaktywowanych zostało kilka marek, dawniej obecnych w Polsce.

W obrębie lodów impulsowych, Unilever wypuścił na rynek trzy nowości w ramach marki Big Milk: lody na patyku o smaku Yogurt Caramel i Yogurt Strawberry, jak również sandwich Big Milk Cookie Raspberry. W przypadku marki Magnum, do oferty wejdą lody Creme Brulee i Tiramisu oraz lody Strawberry & White. Oprócz tego w sklepach kupić można będzie lody Magnum w opakowaniach 140 ml o smaku Vanilla & Chocolate.

Konsumenci w nowym sezonie znajdą w sklepach rożki Cornetto w wersji klasycznej, truskawkowej oraz czekoladowej. Nabyć będą mogli także reaktywowane lody Zapp oraz Kolorki Max.

Unilever przygotował nowości również w obrębie lodów familijnych. Będą to m.in. lody Big Milk w kubełkach w wersji Cinnamon Giraffe i Toffee Lemur oraz wspomniane już lody Yogurt Caramel i Yogurt Strawberry, tym razem w wersji pudełkowej. Pod marką Carte d'Or dostępne będą nowe lody w pudełkach o smakach Chocolate Brownie oraz Chocolate & Hazelnuts. Do sprzedaży trafią także lody Algida Śmietankowa Trio - Siciliana (cytryna, pomarańcza i wanilia).

W sezonie 2015 do sklepów trafią także nowe lody wodne Unilevera w multipakach - Mini Calippo (smak Orange & Lemon-Lime) oraz Dracula (smak Cola).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane