Alibaba przedstawił strategię na 2016 rok

Autor: Retail Detail 12 stycznia 2016 12:10

Chiński gigant internetowy Alibaba zaprezentował swoje plany na rok 2016.  Firma skupi się na jakości obsługi klienta w miastach Chin i będzie rozwijać swoją działalność na obszarach wiejskich. Alibaba chce też zwiększyć wzrost poprzez różnorodność swojej oferty w internecie.

- Chcemy utrwalić i rozszerzyć nasze rynkowe wpływy w szczególności poprzez poprawę reputacji, optymalizacji doświadczenia użytkownika i zwiększenie udziału w rynku w miastach - powiedział CEO firmy, Daniel Zhang.

Alibaba będzie nadal rozbudowywać swoje biznesy Tmall Global i Taobao, poszerzając je o kanały dla międzynarodowych marek i sprzedających.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane