Alkohol i nabiał w łódzkim oddziale Specjału przynoszą obroty rzędu ok. 800 tys. zł

Autor: www.dlahandlu.pl 11 kwietnia 2013 11:23

Alkohol i nabiał w łódzkim oddziale Specjału przynoszą obroty rzędu ok. 800 tys. zł

Łódzki oddział Specjału realizując przyjętą strategię rozwoju poszerzył ofertę o dwie nowe kategorie - alkohole i nabiał. Niezbędne inwestycje oraz przygotowania organizacyjne, rozpoczęte w końcu ubiegłego roku, przeprowadzone zostały w rekordowym tempie.

W styczniu 2013 r. oba nowe działy rozpoczęły działalność handlową i w krótkim czasie osiągnęły pierwsze - jak podkreśla firma - imponujące wyniki. W pierwszym etapie wprowadzania oferty alkoholowej zaoferowano klientom 695 indeksów wyrobów alkoholowych 19 producentów, w tym jednego browaru. W drugim etapie ofertę uzupełniono o 150 pozycji asortymentowych piwa Kompanii Piwowarskiej, Carlsberga i Żywca. Sprzedaż alkoholi mocnych rozpoczęto 28 stycznia, a już w lutym osiągnęła ona wartość 200 tys. zł. Sprzedaż piwa rozpoczęła się 4 marca, jeszcze przed rozpoczęciem sezonu wiosenno-letniego. Dystrybucja alkoholi prowadzona jest z wyodrębnionego magazynu o powierzchni 1500 mkw. Obsługę klientów i zbieranie zamówień powierzono przedstawicielom handlowym z branży spożywczej, a wsparcie fachowe i opiekę nad kategorią zapewnia Sławomir Matczak, dedykowany przedstawiciel handlowy.

Oddział nabiałowy dysponuje natomiast dwoma magazynami wysokiego składowania i magazynem przyjęć o łącznej powierzchni 900 mkw. W jego stałej ofercie znalazło się ponad 500 indeksów 27 producentów, w tym m.in. firm Zott, Mlekpol, Hochland, Unilever i Włoszczowa. Serwis realizowany jest przez kilkanaście samochodów dostawczych przystosowanych do przewozu nabiału. Obsługę klienta zapewniają przedstawiciele handlowi, ale zamówienia mogą być składane także za pośrednictwem poczty elektronicznej, poprzez telselling, sms oraz na platformie e-Hurt. Działem nabiałowym zarządza Maciej Jaworski, który planuje rozszerzyć w najbliższym czasie ofertę handlową do 800 indeksów i nawiązać współpracę z kolejnymi kilkunastoma producentami. W chwili obecnej dział nabiałowy obsługuje ponad 600 klientów indywidualnych, w tym PSS i GS oraz kupców prywatnych, zarówno zrzeszonych w lokalnych sieciach jak i niezależnych. Po pierwszych tygodniach prowadzenia działalności handlowej w lutym dział wypracował obroty rzędu 600 tys. złotych, w kolejnych miesiącach można się spodziewać intensywnego pozyskiwania nowych klientów, rozszerzania rynku i dynamicznego wzrostu obrotów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane