Allegro i InPost z dostawą przesyłek za 7,99 zł - rynek będzie równał do nas

Autor: dlahandlu.pl 6 listopada 2014 15:13

Allegro i InPost z dostawą przesyłek za 7,99 zł - rynek będzie równał do nas

Allegro i InPost zawarły porozumienie o strategicznej współpracy w ramach dostaw produktów zamawianych online. W opcjach przesyłki każdy e-sprzedawca może dodać nowe możliwości: Allegro Paczkomaty InPost i Allegro Polecony InPost. List polecony będzie kosztował (3,94 zł), a paczka (7,99 zł). W każdej z tych opcji klienci mają zagwarantowany darmowy zwrot kupionego towaru.


Paczki dostarczane będą do jednego z 1.100 Paczkomatów InPost już następnego dnia po nadaniu, zaś listy polecone kurier będzie dostarczał do rąk własnych w ciągu 3 dni od nadania. W przypadku awizowania list będzie czekał w jednym z 8.300 punktów obsługi klienta w całej Polsce. Drogę paczki do Paczkomatów InPost, jak również listu poleconego można śledzić na stronach inpost.pl oraz paczkomaty.pl. Wszystkie Paczkomaty są wyposażone w czytniki kart płatniczych, co zapewnia możliwość odebrania przesyłki za pobraniem.
Każdy sprzedawca na Allegro może bez formalności ani opłat dodać obie opcje dostawy produktów do swoich aukcji. Wystarczy zalogować się do bezpłatnego Managera Paczek swoimi danymi z Allegro. Aplikacja pozwala także na wygenerowanie etykiet adresowych i zarządzanie wysyłkami.
 - Polski rynek e-commerce według różnych szacunków rośnie około 14 - 15% rocznie. Mógłby rosnąć szybciej, gdybyśmy znieśli bariery rozwoju. Firma badawcza Gemius podaje na przykład, że 83% internautów w Polsce kupowałoby online więcej, gdyby istniała opcja darmowego zwrotu, a 24% nie zwraca towarów, by nie płacić za wysyłkę. Według tego samego badania 45% Polaków kupujących w Internecie otrzymało jeden lub dwa razy towar niezgodny z oczekiwaniami. Aż 38% z tych respondentów nie zdecydowało się na skorzystanie z możliwości zwrotu produktu do e-sklepu. Dla prawie jednej czwartej z nich przeszkodą okazała się konieczność poniesienia kosztów wysyłki zwracanego towaru. Dzięki współpracy Allegro i InPostu te problemy mogą odejść do historii, bo kupujący otrzymają możliwość skorzystania z taniej dostawy i darmowego zwrotu w największej polskiej platformie zakupowej. Będzie to miało szczególnie duże znaczenie po zmianie przepisów dotyczących zwrotów towarów kupionych na odległość po 25 grudnia 2014. - uważają przedstawiciele obu firm.

Jak wskazują analizy, e-sprzedawcy, którzy nie zaoferują opcji „kliknij i odbierz" poniosą istotne ryzyko braku wzrostu sprzedaży online . Ograniczone opcje dostawy są powodem rezygnacji z zakupów dla blisko ¾ kupujących (73%).

Dostawę za pomocą PaczkomatówŸ InPost umożliwia obecnie blisko 5.000 e-sklepów funkcjonujących pod własną domeną oraz 30.000 sprzedawców oferujących swoje produkty na Allegro. Według badań Grupy Integer.pl, w sumie z Paczkomatów InPost korzysta już 12 mln użytkowników, a 98% paczek jest gotowych do odbioru w ciągu 24 godzin od nadania. Aż 98% użytkowników deklaruje chęć ponownego skorzystania z usługi, a 97% z nich poleca je znajomym. Jak pokazują statystyki, blisko 60% produktów jest odbieranych z innowacyjnych terminali poza standardowymi godzinami otwarcia punktów usługowych.
W 2013 roku liczba przesyłek obsłużonych przez InPost wyniosła około 240 mln sztuk, zaś w 2014 roku poziom ten wzrósł do średnio 25 mln sztuk miesięcznie.
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • gimba 2015-04-29 20:09:27

    Trzeba przyznac, że pomysł na biznes mają, teraz tez zwiększaja zatrudnienie jak czytałem na gowork.pl/opinie_czytaj,155873 także coraz lepiej im idzie.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane