Allegro liderem e-commerce w kategoriach produktów do domu i ogrodu oraz dziecięcych

Autor: wirtualnemedia.pl 10 listopada 2014 10:30

W pierwszej połowie br. w serwisie Allegro pojawiło się ponad 290 mln ofert, a 93 proc. sprzedanych produktów to nowe przedmioty. Portal szacuje, że największy udział w polskim rynku e-commerce ma w kategoriach produktów do domu i ogrodu oraz dziecięcych - podają wirtualnemedia.pl.

Z informacji wynika, że obecnie w największym serwisie aukcyjnym w Europie Środkowo-Wschodniej co minutę sprzedawane są 623 przedmioty, co daje dzienną liczbę na poziomie prawie 900 tys. W tym samym czasie zawiera się 347 transakcji (dziennie 499 680), a w ciągu 60 sekund na Allegro pojawia się 201 kupujących - 290 400 każdego dnia.

Według danych podanych przez Allegro jego udział w polskim rynku e-commerce w segmencie elektroniki wynosi 62 proc, w segmencie Dom i ogród - 74 proc, w kategorii artykułów dziecięcych 71 proc, a w segmencie mody - 53 proc.

Miesięcznie za pośrednictwem Allegro realizowanych jest 8 mln przesyłek związanych z zawartymi transakcjami. Dzisiaj, według badania przeprowadzonych przez firmę Gemius 76 proc. internautów w Polsce kojarzy e-handel z marką Allegro.

We wrześniu br. Allegro.pl odwiedziło 12,54 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane