Allegro współpracuje z Insiderem

Autor: pr 5 lipca 2016 09:14

Allegro – platforma e-commerce, chcąc utrzymać pozycję lidera na rynku podjęła współpracę z firmą technologiczną Insider.

Co to oznacza dla konsumentów kupujących w Polsce platformie handlowej i poprzez jej mobilną aplikację?

Mobile Push-e, czyli mówimy potrzebami klienta

Jednym z największych wyzwań stojącym przed marketerami prowadzącymi działania w aplikacjach mobilnych jest podtrzymanie zaangażowania użytkownika tak, aby chętnie do nich wracał i aktywnie korzystał z ich możliwości. Jak wynika z badań firmy Appboy, im więcej czasu upływa od pierwszego użycia zainstalowanej aplikacji, tym mniej użytkowników do niej wraca. Na drugi dzień po instalacji korzysta z niej ponownie 24 proc. użytkowników, po dwóch tygodniach już tylko 14 proc., a po dwóch miesiącach zaledwie 5 proc. Wśród dedykowanych mobilnych rozwiązań Insidera dla aplikacji Allegro, które mogą okazać się najskuteczniejsze w walce o wzrost zaangażowania konsumenta znalazły się tzw. Mobile Push, czyli spersonalizowane powiadomienia, wysyłane do użytkownika w chwili, gdy ten nie korzysta z aplikacji. Jak wynika z danych Insidera powiadomienia push zwiększają zaangażowanie użytkowników aplikacji o nawet 84 proc. Tego rodzaju komunikaty mogą sprzyjać m.in. zmniejszeniu liczby rezygnacji zakupowych i porzucanych koszyków, jak również zwiększeniu ich wartości np. poprzez działanie wspierające upselling (przykładem takiej sprzedaży łączonej jest proponowanie użytkownikowi, który właśnie kupił laptopa produktów pokrewnych np. myszki czy pamięci zewnętrznej). Jak pokazują badania, 18 proc. użytkowników smartfonów dokonuje zakupu po tym jak otrzyma marketingową informację za pośrednictwem telefonu. Mobile Push działają dzięki skutecznej segmentacji klientów pod kątem wybranych parametrów. Tworzone na tej podstawie powiadomienia są dostosowywane do preferowanej przez użytkownika treści, a także wysyłane w najlepszym dla użytkownika czasie oraz z częstotliwością, która nie wyda się danemu odbiorcy zbyt drażniąca. W ten sposób Allegro może liczyć na zwiększenie zaangażowania użytkowników aplikacji. Allegro będzie korzystało z następujących rodzajów Mobile Push-y:

· Single Push –  polega na przesłaniu określonej informacji użytkownikowi;

· Conversion Push – umożliwia identyfikację tych konsumentów, którzy nie wykonali pożądanej akcji, po czym zachęca ich do powrotu na ścieżkę zakupową;


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane