REKLAMA
REKLAMA

Alma będzie rozwijać internetowy kanał dystrybucji

Autor: PAP 22 marca 2011 09:38

Alma Market planuje otworzyć w tym roku cztery nowe placówki handlowe - dwie w Warszawie i po jednej w Krakowie i w Szczecinie. Spółka wyda na ten cel 18-22 mln zł. 2 mln zł przeznaczy na modernizację działających już sklepów.

REKLAMA

Spółka zamierza sfinansować te nakłady inwestycyjne w części środkami przyznanymi i jeszcze nie uruchomionymi w ramach podpisanej z PKO BP umowy długoterminowego kredytu inwestycyjnego (kwota pozostała do uruchomienia to prawie 5 mln zł), a pozostałą część środkami własnymi i pochodzącymi z kredytu lub leasingu.

Alma Market zakłada ponadto rozwój kanału dystrybucji internetowej i sukcesywny przyrost wolumenu obrotów.

Spółka nie wyklucza także inwestycji kapitałowych, które mogłyby mieć znaczący udział w realizowanych inwestycjach, a byłyby związane z jej rozwojem, rozwojem grupy kapitałowej lub wzrostem zysku.

Zarząd spółki nie wyklucza podjęcia decyzji o sprzedaży akcji lub udziałów niektórych spółek grupy kapitałowej, w tym nie działającej w segmencie handlu detalicznego spółki zależnej Krakchemia.

W 2010 roku grupa kapitałowa Alma Market miała 9,2 mln zł zysku netto przypadającego akcjonariuszom jednostki dominującej i 1,25 mld zł przychodów. Zysk za 2010 roku spółka zamierza przeznaczyć na kapitał zapasowy.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13230

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA