Alma, Carrefour i Kaufland promują ryby ze znakiem MSC

Autor: dlahandlu.pl 23 marca 2016 08:57

Szacuje się, że ponad 30% produktów rybnych i owoców morza na świecie jest niewłaściwie oznakowanych, a 55 proc. z 16 000 konsumentów ryb i owoców morza z 21 krajów, w tym z Polski wątpi, że produkty, które spożywają są tożsame z opisem na opakowaniu.

Jednocześnie 65% badanych, kupując owoce morza, chce wiedzieć czy ryby i owoce morza pochodzą zaufanego źródła, a sześciu na dziesięciu, 63 %, szuka na opakowaniach ekologicznego oznakowania jako zaufanego źródła informacji.

Żeby ułatwić konsumentom dokonanie wyboru rusza kampania „Z morza na talerz”, w której największe sieci handlowe Alma, Carrefour i Kaufland, promują ryby i owoce morza z certyfikatem MSC, które znajdują się w ich ofercie. W kampanii bierze udział również firma FRoSTA, której wszystkie produkty rybne mają certyfikat MSC na opakowaniach oraz IKEA, która sprzedaje produkty oznaczone MSC w sklepiku szwedzkim i serwuje w swoich restauracjach. Partnerzy kampanii zachęcają swoich klientów do wyboru ryb i owoców morza z niebieskim znakiem MSC na opakowaniu. Informacje o tym, dlaczego warto wybierać właśnie takie produkty firmy publikują m.in. na swoich stronach internetowych.

„Z morza na talerz” to pierwsza w Polsce kampania zachęcająca konsumentów do wyboru ryb ze znakiem MSC w którą włączyły się na co dzień konkurujące ze sobą marki – mówi Anna Dębicka, szefowa MSC Polska.

Produkty rybne i owoce morza z niebieskim certyfikatem MSC dostępne na półkach polskich sklepów można znaleźć w wyszukiwarce produktów rybnych ze zrównoważonych połowów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11012

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane