PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Alma ma strategię na czas kryzysu. Wprowadza marką własną Food&Joy

Autor: www.dlahandlu.pl 27 września 2012 09:35

Alma ma strategię na czas kryzysu. Wprowadza marką własną Food&Joy

Alma Market ruszyła z kampanią promującą markę sieci - Food&Joy. Hasłem nowej linii produktowej jest: "Jakość, której pragniesz, w cenach, których oczekujesz".

REKLAMA

W asortymencie znajdują się zarówno polskie produkty, jak i te pochodzące z kuchni europejskich. Marka obejmuje szeroka gamę produktów tak, aby możliwe było przygotowanie z nich posiłku na każdą porę dnia. Stąd też znajdują się w niej zarówno dżemy, warzywa w puszce, soczki, wody, jak i makarony, sosy, czy szynki włoskie i dania gotowe.

- Food&Joy to linia, która adresowana jest do osób, które cenią sobie dobrą jakość, w przystępnej cenie. To dopełnienie oferty Delikatesów Alma. Jej młodzieżowy charakter, atrakcyjne opakowania i świetna cena będą doskonałym uzupełnieniem podstawowej oferty naszych sklepów. Już teraz widzimy, że nasi klienci chętnie sięgają po produkty z czerwoną metką, a ich udział w obrocie systematycznie rośnie. Jesteśmy przekonani, że smak produktów Food&Joy docenią nie tylko stali klienci Almy, ale spróbują ich również ci, którzy do tej pory w Almie nie robili zakupów, lub zaglądali tam sporadycznie.
Obecnie w asortymencie znajduje się ponad 100 produktów, do końca roku ma ich być ponad 200 - komentuje  Justyna Zajączkowska, PR Manager Alma Market.

Produkty można już kupić w supermarketach sieci oraz sklepie internetowym. Jednocześnie wystartowała promocja "Twój świat od kuchni", kampania promująca sprzęt AGD i nową linię produktów sprzedawanych w Delikatesach Alma - Food&Joy. 

W ramach promocji „Twój świat od kuchni" internauci mogą dzielić się przepisami, które wpłynęły w na ich życie. Na potrzeby akcji powstał serwis www.twojswiatodkuchni.pl, w którym będą pojawiały się filmy kulinarne z historiami opowiadanymi przez Roberta Sowę, przepisy internautów oraz informacje na temat sprzętu marki Bosch i produktów Food&Joy. Autorzy najlepszych przepisów zostaną zaproszeni do finału do wspólnego gotowania pod okiem mistrza i staną do walki o kuchnię marzeń wyposażoną w sprzęt marki Bosch oraz zestawy prezentowe Food&Joy.

Kampania potrwa 8 tygodni. Działania promocyjne akcji „Twój świat od kuchni" obejmują prasę, POS TV w sklapach Alma oraz kampanię w internecie i social mediach. Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Insignia.

Strategia sieci delikatesów koncentruje się na sprzedaży produktów spożywczych wysokiej jakości, a asortyment obejmuje ponad 60 tysięcy produktów, w tym ponad 3 tysiące pochodzących z importu własnego, dostępnych w Polsce wyłącznie w sieci delikatesów Alma.

Przychody firmy ze sprzedaży w przypadku działalności kontynuowanej to 759 067 tys. zł (682 094 tys. zł w I półroczu 2011 r.). Zysk wyniósł 150 967 tys. zł (137 194 w analogicznym okresie roku ubiegłego). 

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14299

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA