Alma Market: Poprawę koniunktury odczujemy w drugiej połowie roku

Autor: www.dlahandlu.pl 14 stycznia 2014 10:50

Alma Market: Poprawę koniunktury odczujemy w drugiej połowie roku

W 2014 r. Alma nadal będzie się dynamicznie rozwijać, w czym niewątpliwie pomoże aż 9 otwartych w ubiegłym roku jednostek handlowych. Sklepy te w 2014 roku powinny zdecydowanie poprawić efektywność operacyjną, co będzie dodatkowym czynnikiem, oprócz wzrostu rynku, wpływającym pozytywnie na wyniki spółki - mówi serwisowi dlahandlu.pl Aleksandra Budzińska z Almy Market.

W bieżącym roku sieć planuje uruchomić około 5 sklepów.

- Liczmy na stopniową poprawę koniunktury gospodarczej, a przede wszystkim poprawę nastrojów zakupowych konsumentów. Uważamy, że poprawa będzie następować stopniowo, a jej skutki będą już widocznie i odczuwalne w drugiej połowie roku - mówi przestawicielka spółki.

Spółka Alma Market S.A. powstała w Krakowie w 1991 roku, a od 28 lipca 1994 roku notowana jest na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Największym udziałowcem jest Jerzy Mazgaj, pełniący równocześnie funkcję prezesa spółki.
Asortyment sklepów Alma obejmuje kilkadziesiąt tysięcy produktów, z czego prawie kilka tysięcy to produkty importowane na wyłączność dla Almy. Oferta obejmie również bogaty wybór artykułów garmażeryjnych i sałatek.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane