PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Alma Market powalczy o młodszego klienta

Autor: www.dlahandlu.pl 6 listopada 2012 11:42

Zrezygnowaliśmy z wprowadzenia marki własnej w klasycznym znaczeniu tego słowa, natomiast wprowadzamy nową linię produktów Food &Joy. To odpowiedź na potrzeby klientów, które poznaliśmy podczas badań - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Jerzy Mazgaj, prezes spółki Alma Market.

Jak wyjaśnia prezes Almy, z jednej strony są to produkty atrakcyjne, ładne, w bardzo szerokiej gamie. A z drugiej - przystępne cenowo i bardzo wygodne. Ich pozycjonowanie cenowe to kilkanaście do kilkadziesiąt procent niższa cena od produktów liderów rynkowych w danym segmencie, przy zachowaniu co najmniej takiej samej jakości.

- Obecnie w linii Food &Joy mamy ponad 100 produktów, do końca roku ta liczba zostanie co najmniej podwojona. Walczymy o młodszego klienta, o tych którzy chcą kupować produkty wysokiej jakości, ale również w przystępnej cenie. Tą linię na pewno będziemy rozwijać i na niej koncetrujemy działania promocyjne w tym roku - wyjaśnia Jerzy Mazgaj.

Produkty można już kupić w supermarketach sieci oraz sklepie internetowym

Strategia sieci koncentruje się na sprzedaży produktów spożywczych wysokiej jakości, a asortyment obejmuje ponad 60 tysięcy produktów, w tym ponad 3 tysiące pochodzących z importu własnego, dostępnych w Polsce wyłącznie w sieci delikatesów Alma.  

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11415

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 533212

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane