Alma Market zainteresowana sektorem turystycznym

Autor: www.dlahandlu.pl 9 września 2014 10:40

Spółka Alma Market prowadząca sieć ponad 40 delikatesów oraz firma Eurotours International zainwestowały w nowy portal turystyczny "Alma Travel". Oferta portalu obejmuje zarówno dalekie podróże, jak i krótkie wyjazdy. Klientów mają przyciągać również oferty wyjazdów związane z wybranymi motywami przewodnimi np. podróże winiarskie.

Portal to najnowszy projekt spółki. W lipcu Alma zarejestrowała w Urzędzie Patentowym znak towarowy "Alma Travel".

W regulaminie portalu czytamy, że w charakterze agenta turystycznego działa społka Eurotours Austria, a w odniesieniu do usług i imprez turystycznych przedstawionych w serwisie Alma Market S.A., właściciel marki „Alma Travel", nie jest organizatorem turystyki, pośrednikiem turystycznym ani agentem turystycznym.

Firma Eurotours International powstała w 1980 r w Austrii. Obecnie jest jednym z największych touroperatorów wyjazdów turystycznych. Spółka zatrudnia ponad 300 ekspertów z branży turystycznej. W 2013 r. z wyjazdów oferowanych przez Eurotours International skorzystało 1,3 mln klientów.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane