Alma planuje emisję akcji dla pracowników i menedżerów

Autor: PAP 1 czerwca 2013 21:44

Alma Market chce uruchomić program opcji menedżerskich dla zarządu i kluczowych pracowników spółki na lata 2013-2015. W ramach programu spółka mogłaby wyemitować do 200.000 akcji nowej emisji - podała Alma Market w projektach uchwał na walne zgromadzenie zwołane na 27 czerwca.

Zgodnie z projektem uchwały program opcji menedżerskich miałby być podzielony na trzy roczne okresy. Akcje obejmowane byłyby przez uprawnionych pracowników po cenie emisyjnej równej cenie nominalnej, czyli po 1 zł.

W projekcie uchwały spółka podała proponowane warunki uruchomienia programu na poszczególne lata. W 2013 roku celem menedżerów miałby być 15-proc. wzrost kursu akcji spółki, co najmniej 8-proc. wzrost rocznych przychodów i zysku brutto oraz co najmniej 300-proc. wzrost zysku netto.

Uruchomienie programu za rok 2014 miałoby być warunkowane wzrostem kursu akcji o 25 proc. w stosunku do średniej z ostatniego miesiąca 2012 roku, wzrostem łącznych przychodów i zysku brutto w latach 2013-2014 do poziomu co najmniej 125 proc. tych wyników za rok 2012 oraz 900-proc. wzrostem łącznego zysku netto za lata 2013-2014 wobec wyniku netto za 2012 rok.

Warunkiem przyznania akcji na 2015 rok byłby natomiast 35 proc. wzrost kursu Almy w porównaniu do ostatniego miesiąca 2012 roku, 250-proc. wzrost przychodów i zysku brutto spółki łącznie w latach 2013-2015 w porównaniu do roku 2012 oraz poprawa łącznego wyniku netto za lata 2013-2015 wobec roku 2012 o 1800 proc.

W 2012 roku Alma Market wypracowała 1,529 mld zł przychodów, 15,6 mln zł zysku brutto oraz 14,7 mln zł zysku netto.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane