Alma rozwija nowy koncept. Uruchamia 1.sklep Food&Joy

Autor: dlahandlu.pl 14 listopada 2012 19:48

Alma rozwija nowy koncept. Uruchamia 1.sklep Food&Joy

Sklep Food&Joy ma 180 mkw. powierzchni sprzedażowej, zlokalizowany jest w Warszawie na Nowym Świecie 7, w bliskim sąsiedztwie giełdy oraz Placu Trzech Krzyży w Warszawie.

Znajdują się w nim przede wszystkim produkty sygnowane marką własną sieci Alma - Food&Joy - wędliny, przetwory owocowe i warzywne, napoje, makarony, sosy, dania gotowe etc. Oferta uzupełniona jest o świeże pieczywo, wybór serów i wędlin importowanych. - Pierwszy sklep Food&Joy to sklep modelowy, zainspirowany rozwiązaniami z zachodniej Europy, gdzie najlepsze marki mają swoje pokazowe sklepy przy głównych ulicach. To punkt wyjścia do otwierania kolejnych sklepów typu convenience, o czym będziemy na bieżąco informować w 2013 r. - mówi Justyna Zajączkowska, PR manager marki Food&Joy.

Sklep powstał w lokalu, w którym Paradise Group wczesniej prowadził na zasadach franczyzy sklep Emporio Armani.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane