REKLAMA
REKLAMA

Alma uruchamia 35. delikatesy w sieci i zmienia wystrój

Autor: dlahandlu.pl 12 września 2012 15:03

Alma w CH Dekada to pierwszy sklep sieci w południowej części Krakowa. Znajdują się w nim zarówno stoiska serwisowe (pieczywo, mięsa i wędliny, ryby, sery, alkohole), regały z produktami z kuchni świata oraz stoisko Krakowskiego Kredensu.

REKLAMA

W sumie sklep oferuje 45 000 artykułów, z tego 2 000 importowanych na wyłączność dla Almy. Sklep ma niemal 900 mkw. powierzchni sprzedaży.

- Postanowiliśmy zmienić nieco wystrój sklepu i zaoferować klientom bardziej nowoczesne wnętrza. Zmiany widać w organizacji sali sprzedaży, wystroju wnętrz, meblach oraz oznaczeniach - komentuje Justyna Zajączkowska, PR Manager Alma Market.

Delikatesy Alma to sieć 35 sklepów zlokalizowanych w największych polskich miastach. Oferują one ponad 60 000 produktów, wśród nich codzienne artykuły w przystępnych cenach oraz produkty kuchni świata. Wyróżnikiem sklepów są stoiska typu shop-in-shop zlokalizowane w każdych delikatesach oraz szeroki wybór produktów importowanych na wyłączność - firma posiada ich w sumie w ofercie około 3 000. Dopełnieniem oferty sklepów stacjonarnych jest sklep internetowy alma24.pl, który operuje już na terenie 13 polskich miast.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12425

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA