Alma uruchamia 35. delikatesy w sieci i zmienia wystrój

Autor: dlahandlu.pl 12 września 2012 15:03

Alma w CH Dekada to pierwszy sklep sieci w południowej części Krakowa. Znajdują się w nim zarówno stoiska serwisowe (pieczywo, mięsa i wędliny, ryby, sery, alkohole), regały z produktami z kuchni świata oraz stoisko Krakowskiego Kredensu.

W sumie sklep oferuje 45 000 artykułów, z tego 2 000 importowanych na wyłączność dla Almy. Sklep ma niemal 900 mkw. powierzchni sprzedaży.

- Postanowiliśmy zmienić nieco wystrój sklepu i zaoferować klientom bardziej nowoczesne wnętrza. Zmiany widać w organizacji sali sprzedaży, wystroju wnętrz, meblach oraz oznaczeniach - komentuje Justyna Zajączkowska, PR Manager Alma Market.

Delikatesy Alma to sieć 35 sklepów zlokalizowanych w największych polskich miastach. Oferują one ponad 60 000 produktów, wśród nich codzienne artykuły w przystępnych cenach oraz produkty kuchni świata. Wyróżnikiem sklepów są stoiska typu shop-in-shop zlokalizowane w każdych delikatesach oraz szeroki wybór produktów importowanych na wyłączność - firma posiada ich w sumie w ofercie około 3 000. Dopełnieniem oferty sklepów stacjonarnych jest sklep internetowy alma24.pl, który operuje już na terenie 13 polskich miast.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane