Almar zmienił opakowania produktów

Autor: pr 17 lipca 2012 13:41

Almar zmienił opakowania produktów

Na początku lipca na półkach sklepowych większych sieci handlowych w całej Polsce sztandarowe produkty firmy Almar pojawiły się w nowej szacie graficznej.


Almar-producent łososia wędzonego, z początkiem drugiego półrocza wypuści nową linię opakowań produktów z odświeżoną etykietą. Na layoucie opakowania umieszczone zostały informacje, w postaci nowego logotypu firmy Almar, zdjęcia Sylwii Gruchały w stroju szermierczym, jako ambasadorki firmy Almar, hasło „Mistrzowski Duet" oraz medal „Dobra Marka 2012. Jakość Zaufanie Renoma" przyznany dla producenta łososia wędzonego przez czytelników magazynu „Pani Domu".
Refreshing opakowań czyni je bardziej atrakcyjnym i widocznym pośród konkurencji na sklepowych półkach super i hipermarketów oraz delikatesów.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane