Amazon chce stworzyć sieć supermarketów convenience

Autor: dlahandlu.pl za Retail Detail 14 października 2016 12:02

Amazon pracuje nad konceptem mniejszych supermarketów spożywczych, próbując tym samym zwiększyć swoje udziały w rynku dystrybucji żywności.

Supermarkety będą przeznaczone wyłącznie dla członków AmazonFresh. W pierwszej kolejności sklepy będą sprzedawać świeże, łatwo psujące się produkty. 

Według Wall Street Journal, Amazon pracuje również nad formatem drive-in, gdzie konsumenci mogą odebrać swoje zakupy internetowe.

Pomimo popularności zakupów online, większość konsumentów woli kupić żywność w stacjonarnych sklepach. Tylko 2 proc. żywności konsumenci w USA kupują w internecie. Zwiększeniu ich liczby nie pomaga fakt, że 80 proc. Amerykanów mieszka w promieniu 2,5 mili od sklepu spożywczego.

Amazon jest już aktywny w branży dystrybucji żywności i usług dostawczych w kilku amerykańskich miastach oraz Londynie. Analitycy uważają, że supermarkety Amazona będą uzupełnieniem usług dostawczych firmy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane