Amazon rozważa wejście na 40 rynków z e-sklepem spożywczym

Autor: Puls Biznesu 5 czerwca 2013 12:09

Amazon rozważa wejście na 40 rynków z e-sklepem spożywczym

Amazon, największy detalista internetowy zamierza bardzo poważnie postawić na biznes spożywczy on-line, który po cichu rozwija już od kilku lat, donosi pb.pl za serwisem Moneynews powołując się na informacje Reutersa.

Firma od pięciu lat testuje AmazonFresh w Seattle, dostarczając klientom świeże produkty jak np. jajka, truskawki i różne gatunki mięs. Wykorzystuje do tego swoją sieć ciężarówek i samochodów dostawczych.

Obecnie potentat planuje rozszerzyć spożywczą działalność poza rodzinne miasto, ruszając z ofertą początkowo w Los Angeles, zaś pod koniec roku w rejonie Zatoki San Francisco.
Jeśli biznes przyniesie spodziewane efekty, firma może uruchomić w przyszłym roku AmazonFresh na obszarze 20 innych miast, w tym poza USA.
Zdaniem Billa Bishopa, znanego konsultanta i analityka rynku handlu detalicznego, Amazon może celować w aż 40 rynków

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane