Amazon rusza ze sprzedażą żywności marki własnej

Autor: dlahandlu.pl za Retail Detail 5 lipca 2016 11:24

Amerykański sklep internetowy Amazon rozpoczął sprzedaż żywności marki własnej: kawy Happy Belly oraz żywności dla niemowląt Mama Bear.

Sprzedaż produktów marki własnej przyniesie Amazonowi wiele korzyści. Przede wszystkim marże na takich produktach są dużo wyższe. Ponadto firma może sama zaprojektować opakowanie oraz obniżyć koszty wysyłki. ​​

Podobnie jak w przypadku innych produktów marek własnych Amazona, żywność również będzie dostępna tylko dla abonentów Amazon Prime. Niemniej jednak Amazon robi wszystko, aby ukryć fakt, że jest producentem oraz sprzedawcą i nie wszędzie używa nazwy Amazon. Firma nie chce pozycjonować swoich produktów jako tańszej alternatywy dla marek brandowych, a ich przedział cenowy mieści się pomiędzy najtańszymi produktami z danej kategorii a markami premium.

  • M.Golebiewska HURTUM 2016-07-06 11:12:06

    @Karol - zdecydowanie się zgadzam. A przygodę z eCommerce polecam zacząć od SaaS-owego rozwiązania, a niekoniecznie budowy własnych, zaawansowanych platform :).

    Pozdrawiam, M

  • Karol 2016-07-05 13:49:44

    Szanowni uczestnicy rynku hurtowego - to jest niestety przyszłość handlu gdzie duży gracz na rynku e-commerce z apetytem na rozszerzenie swojej działalności zacznie zmuszać producentów do produkcji pod marką własną z konsekwencją dla produktów markowych - podobnie dzieje się już w detalu więc dla hurtu ostatnia możliwość działania. A właściwe działanie to chyba jedynie wejście na pole konkurenta - czyli e-commerce. Ręka w górę kto się zgadza.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane