Amazon walczy z wizerunkiem złego pracodawcy reklamami

Autor: press.pl 2 września 2015 15:47

Amazon rozpoczął wczoraj pierwszą w Polsce kampanię promującą tę firmę jako dobrego pracodawcę. Eksperci radzą jednak: najpierw trzeba posprzątać - czytamy w press.pl

 Jak informuje firma, w reklamach występują jej pracownicy - to oni zachwalają ją jako dobre miejsce, gdzie mają "stabilną i uczciwą pracę". Marzena Więckowska, rzeczniczka prasowa Amazon Poland, tłumaczy, że kampania employer branding jest skierowana zwłaszcza do mieszkańców aglomeracji wrocławskiej i poznańskiej, gdzie znajdują się centra logistyczne Amazona w Polsce. Celem jest zachęcenie do pracy w tej firmie. Kampania będzie prowadzona w prasie, Internecie i na nośnikach outdoorowych, potrwa do 4 października.

Amazon nie miał ostatnio dobrej prasy - po tym jak Państwowa Inspekcja Pracy potwierdziła doniesienia mediów o złych warunkach pracy w jego centrach, z inwestorem o traktowaniu pracowników rozmawiał nawet minister gospodarki. Pod koniec lipca Amazon zapowiedział podwyżki płac, stawka dla szeregowego pracownika ma wynieść brutto 14 zł za godzinę.

Eksperci twierdzą, że dla skuteczności kampanii mogą być konieczne strategiczne decyzje, np. zmiana warunków zatrudnienia - czytamy w press.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • adi 2015-09-03 21:06:13

    widziałem niedawno że na temat pracodawców wypowiadali się też na gowork

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane