Amazon wyprzedził Walmarta, Tesco i Carrefoura

Autor: wirtualnemedia.pl 12 maja 2011 08:56

Marka Amazon wspięła się na 14 miejsce w rankingu BrandZ Top 100 prowadzonego przez Millward Brown, stając się w ten sposób numerem 1 na światowym rynku handlu detalicznego.

Wartość marki Amazon wzrosła o 37 proc., do 37,6 mld USD, co świadczy o popularności i zasięgu handlu internetowego oraz o sile e-handlu na rynku detalicznym. Sieć Walmart spadła w rankingu na drugie miejsce, a wartość jej marki osiągnęła 37,3 mld USD, natomiast Tesco - sieć z kapitałem brytyjskim - pozostała na miejscu nr 3 (wartość marki: 21,8 mld USD). Carrefour znalazł się na 4. miejscu z wartością marki wynoszącą 13,8 mld USD.


W tegorocznym rankingu doskonale poradzili sobie sprzedawcy detaliczni lokujący się na obu krańcach rynku z segmentu dyskonotowego oraz delikatesowego. eBay zdecydował się na odejście od swoich korzeni (czyli internetowego serwisu aukcyjnego) i uprościł swój portal, co przyniosło mu 15-proc. wzrost wartości marki.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane