REKLAMA
REKLAMA

Amazon zwiększa widoczność - otwiera więcej stacjonarnych sklepów tymczasowych

Autor: dlahandlu.pl za Retail Detail 14 września 2016 10:13

Amazon planuje znacząco zwiększyć swoją fizyczną obecność w handlu detalicznym. Spółka w ciągu najbliższych 12 miesięcy zapowiada otwarcie 12 sklepów typu pop-up store w centrach handlowych w Stanach Zjednoczonych.

REKLAMA

Amerykański gigant e-commerce chce przede wszystkim zaprezentować w sklepach pop-up swoje urządzenia: Kindle, tablety i głośniki Echo. Aby uzupełnić gamę produktów, sklepy będą także wyposażone w szereg akcesoriów.

Amazon ma obecnie 21 sklepów pop-up store w Stanach Zjednoczonych, o powierzchni od 28 do 45 mkw. Jeszcze pod koniec ubiegłego roku było ich tylko 6, ale celem Amazona jest zakończenie roku z liczbą 30 sklepów tymczasowych. Do końca przyszłego roku ma ich być już 100.

Amazon otwierając sklepy stacjonarne chce przyciągnąć wielu klientów i przekonać ich do zapoznania się z internetową ofertą sprzedawcy. Ponadto wiele dużych sieci, takich jak Target i Walmart, nie sprzedaje już produktów Amazona, dlatego firma odczuwa potrzebę, aby stworzyć swoją własną sieć placówek.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA