REKLAMA
REKLAMA

Ambra wchodzi w nowy kanał dystrybucji

Autor: dlahandlu.pl 18 czerwca 2010 11:24

Ambra wchodzi w nowy kanał dystrybucji

Firma Ambra uruchomiła dystrybucję win przez stronę internetową winezja.pl. Projekt ten jest realizowany przez Grupę Ambra wspólnie z partnerem technologicznym - firmą Jade.

REKLAMA

Prezes Ambry, Robert Ogór ma ambitne plany rozwoju w internetowym kanale dystrybucji: „Wzrost handlu internetowego skłonił nas
do zainwestowania w ten projekt. Uważamy, Ŝe będzie to jeden z najszybciej rosnących segmentów rynku, a nasze doświadczenie i oferta winiarska w połączeniu z nowoczesnymi technologiami pozwolą nam szybko osiągnąć wiodącą pozycję."

Winezja.pl łączy w sobie funkcje sklepu internetowego z dostępem do zasobów wiedzy winiarskiej. Użytkownicy strony Winezja.pl mogą kupić wino z dostawą następnego dnia oraz mają możliwość interaktywnego dopasowania wina do konkretnego dania. Za zakupy powyżej 200 zł nie płacą za dostawę, ale przy zamówieniach do 50 zł koszt dostawy wynosi 23,90 zł. Płatności przyjmowane są kartą, gotówką i przelewem. 

Winezja.pl oferuje ponadto zestawy skomponowane przez Mistrza Polski Sommelierów, e-mailowe kursy wiedzy o winie, porady ekspertów, daje
również możliwość udziału w degustacjach win.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA