Ambra wspiera sprzedaż Piccolo reklamą

Autor: wirtualnemedia.pl 24 grudnia 2014 10:10

Pod hasłem „Cześć, jestem Piccolo!" trwa kampania reklamowa napojów musujących dla dzieci Piccolo (produkowanych przez firmę Ambra). Akcję, prowadzoną w prasie i punktach sprzedaży, przygotowała agencja Wizard.

 Bohaterem kampanii jest brand hero marki Piccolo - imprezowy superbohater, który do tej pory był widoczny przede wszystkim na butelkach tych napojów.

Grupą docelową marki Piccolo i jej bieżącej kampanii są dzieci w wieku 6-12 lat. Akcja, zaplanowana na cały grudzień, obejmuje prasę oraz punkty sprzedaży (materiały POS: zawieszki/naklejki na butelki, standy butelkowe, stojaczki na lizaki, plakaty, pankarty i tacki paletowe; animacje z rozdawaniem lizaków i balonów w 40 wybranych sklepach Auchan, Leclerc i Carrefour w ostatnich dniach grudnia).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane