Ambra wyhamowuje z rozwojem sieci sklepów Centrum Wina

Autor: Parkiet 1 sierpnia 2012 11:39

Ambra wyhamowuje z rozwojem sieci sklepów Centrum Wina

Ambra nie planuje na razie otwierać nowych sklepów z logo Centrum Wina. Chce zwiększyć zyskowność działających obecnie 24 placówek - czytamy w Parkiecie.

W I kwartale 2011 roku popyt na wina Ambry wzrósł o 19,5 proc., zaś zysk brutto o 21 proc. Jednak wynik netto był o 18 proc. niższy a operacyjny niemal o 20 proc.

Firma planuje podwoić udział alkoholi mocnych w całej sprzedaży z obnecnych 7 proc. do 14 proc. Zdaniem analityków na sprzedaży grupy odbiją się niekorzystnie wahania kursowe. Pozytywny wpływ będą zaś miały efekty podwyżki cen alkoholi, które były wprowadzone w zeszłym roku - czytamy w Parkiecie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane