Amerykański gigant stawia na patriotyzm zakupowy

Autor: wyborcza.biz 26 sierpnia 2013 18:41

Szef Walmartu, amerykańskiej sieci hipermarketów, Mike Duke ogłosił, że jego firma zamierza promować produkty wyprodukowane na terenie Stanów Zjednoczonych - podaje wyborcza.biz.

Do końca 2020 roku w sklepach Walmart mają znaleźć się produkty wyprodukowane w Stanach o łącznej wartości 50 mld USD (co stanowi prawie jedną dziesiątą przychodów spółki z 2012 roku).
Rząd amerykański ma wspomagać tamtejszych producentów poprzez obniżki podatków, niższe koszty energii czy możliwość bezpośredniej współpracy z ośrodkami badawczymi.
Współpracę z Walmartem w zakresie wspierania amerykańskiej produkcji zadeklarował m.in. General Electric, który ma utworzyć w Idaho 150 nowych miejsc pracy przy produktach sprzedawanych w Walmarcie.
W Stanach Zjednoczonych coraz więcej firm gra na nutach patriotyzmu gospodarczego, a sieć, kojarzona do tej pory z bardzo tanimi produktami, tylko wpisuje się w ten trend
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • adamooz 2013-08-29 10:59:08

    Wydaje mi się, że Polacy nie chcą wspierać swego państwa. Wiadomo, że nabywamy rzeczy które mniej kosztują, ale może powinniśmy więcej uwagi zwracać na to co polskie? Jest taka mądra kampania w sieci Patriotyzm Zakupowy, wystarczy wpisać w google.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8348

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane