AmRest poprawia sprzedaż

www.portalspozywczy.pl 18 lipca 2014 10:22

Grupa AmRest poinformowała, że jej wstępne wyniki sprzedaży (zawierające pewne szacunki wynikające ze specyfiki w obszarze rozliczeń kosztów łańcucha dostaw) wyniosły w drugim kwartale 2014 r. 718,1 mln zł, co stanowi 8 proc. wzrostu w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. W walutach lokalnych sprzedaż grupy w tym samym okresie wzrosła o 12,4 proc.

Sprzedaż AmRest wygenerowana na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej wyniosła w drugim kwartale 2014 roku 417,1 mln zł, co stanowi wzrost o 5,6 proc. w porównaniu do drugiego kwartału 2013. Sprzedaż wygenerowana w tej dywizji w walutach lokalnych wzrosła o 7,6 proc.

Przychody dywizji rosyjskiej wyniosły 104,4 mln zł i wzrosły o 6,2 proc. w zł oraz 24,3 proc. w walucie lokalnej. Z kolei sprzedaż na rynku hiszpańskim w drugim kwartale 2014 roku osiągnęła poziom 147,6 mln zł, notując 8,1 proc. wzrostu w zł oraz 9 proc. wzrostu w walucie lokalnej.

Przychody dywizji Nowe Rynki wyniosły w drugim kwartale 2014 roku 49,1 mln zł i były wyższe o 38,7 proc. w stosunku do analogicznego okresu rok wcześniej (47 proc. w walutach lokalnych).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane