Analitycy: Sieć Morrisons może rosnąć szybciej niż konkurenci

Autor: dlahandlu.pl 15 września 2017 11:56

Morrisons, czwarta pod względem wielkości sieć detaliczna w Wielkiej Brytanii, ma potencjał do rozwoju szybszego od konkurencji. W przyszłym roku sprzedaż sieci może wzrosnąć o 3,4 proc., podczas gdy sprzedaż największego na tym rynku detalisty Tesco może zwiększyć się o 2,8 proc. – oceniają analitycy Globaldata.

Według ich prognoz, pozostali dwa gracze z pierwszej czwórki rynku brytyjskiego zanotują wzrosty odpowiednio: Sainsbury’s o 2,7 proc. i ASDA o 2,5 proc.

Zwracają oni uwagę na fakt, iż sieć Morrisons aktualnie silnie inwestuje w poprawę łańcucha dostaw i oferty dla klientów. Ponadto, sieć dobrze przygotowuje się na nadchodzące Święta Bożego Narodzenia, zwiększają ofertę produktową pod marką własną The Best, Do grudnia na półkach Morrisons powinno pojawić się w sumie około 1000 nowych produktów, co oznacza podwojenie liczby artykułów oferowanych pod tą marką.

Morrisons to sieć, która skoncentrowała się na dywersyfikacji i szybkiej adaptacji do oczekiwań klientów – podkreślają analitycy Globaldata.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11022

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane