Analityk Millenium DM: Emperia może jeszcze wrócić do sprzedaży detalu

Autor: Parkiet 10 lipca 2012 09:27

Adam Kaptur z Millennium DM zwraca uwagę, że wielokrotne przekładanie terminu ogłoszenia decyzji o sprzedaży sieci Stokrotka przez Emperię świadczyło o tym, że cena oczekiwana przez zarząd była trudna do uzyskania, co nie powinno dziwić przy obecnej koniunkturze gospodarczej - czytamy w Parkiecie.

Zdaniem eksperta Millennium DM pozostawienie segmentu detalicznego było uzasadnione.

Na łamach Parkietu Adam Kaptur ocenia, że prowadzony przez Emperię biznes jest rentowny i charakteryzuje się dużą skalą działalności.

W opinii analityka Emperia jest w stanie finansować jego rozwój, a do planów sprzedaży spółka może wrócić przy bardziej sprzyjającej sytuacji na rynku - czytamy w Parkiecie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane