Analiza branżowa sklepów dyskontowych - nowa edycja

Autor: portalspozywczy.pl 6 maja 2015 11:02


To już druga edycja analizy branżowej sklepów dyskontowych, przygotowywanej przez redakcję serwisu PortalSpożywczy.pl i wywiadownię gospodarczą Bisnode.

 Przedmiotem analizy jest omówienie sytuacji sześciu sieci sklepów: Aldi, Czerwona Torebka, Jeronimo Martins Polska (Biedronka), Lidl Polska, Netto, Rossmann. Elementami opracowania są m.in.: charakterystyka rynku dyskontów, kondycja finansowa, zatrudnienie, analiza rentowności sprzedaży, analiza rentowności kapitału i aktywów, analiza płynności finansowej, analiza zadłużenia, analiza efektywności. Analiza obejmuje lata 2009-2013. Format: plik PDF zawierający opracowanie tekstowe oraz blisko 40 tabel i wykresów. Szczegółowy spis treści można zobaczyć na stronie www.portalspozywczy.pl/strefa-premium/korzysci/

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane