Analiza gazetek: Najczęściej promowane warzywo - papryka czerwona

Autor: www.dlahandlu.pl 10 października 2012 14:21

Jak wynika z analizy wrześniowych gazetek handlowych przeprowadzonych przez firmę Hipercom, najczęściej promowanym warzywem była papryka czerwona, która kosztowała średnio 2,49 za 1 kg.

Najniższą cenę we wrześniu zaoferowała sieć E.Leclerc - 1,99 za 1 kg. Pozostałe sieci oferowały ten produkt w następujacych cenach: Auchan - 2,89 zł; Aldik, Delikatesy Centrum, Simply Market i Tesco - 2,99 zł; Real - 3,39; Carrefour, Delima, Eko, Kaufland, Polomarket i Stokrotka oferowały paprykę za 3,49 zł; w Intermarche papryka kosztowała 3,69 zł, natomiast w Milei i Piotrze i Pawle papryka była sprzedawana za 3,99 zł.

Analiza przeprowadzona na podstawie wrześniowych gazetek sieci handlowych przez firmę Hipercom. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane