Analiza gazetek: Papryka - najczęściej promowanym warzywem w sierpniu

Autor: dlahandlu.pl 24 września 2012 11:34

Jak wynika z analizy gazetek handlowych, przygotowanych przez firmę Hipercom, w sierpniu najczęściej promowanym warzywem okazała się papryka czerwona. Najniższą cenę miała w gazetce reklamowej sieci E.Leclerc - 2,49 zł za kg.

Poniżej 4 zł kilogram papryki kosztował w Marcpolu (3,49 zł), Carrefourze i Kauflandzie (3,59 zł), Intermarche (3,69 zł), Auchan (3,75 zł), Hitpolu, i Realu (3,89 zł), Aldiku, Polomarkecie, Netto i Simply Markecie (3,99 zł). Powyżej 4 zł za kilogram trzeba było zapłacić w Delikatesach Centrum (4,29 zł), Biedronce, Dino i Milei (4,49 zł), Almie (4,79 zł). Najdroższą promowaną paprykę przedstawiły sieci Tesco, Piotr i Paweł, Stokrotka, Delima (4,99 zł.)

 

Dane zebrane przez firmę Hipercom z gazetek reklamowych sieci handlowych. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane