PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Analiza gazetek: Sieci handlowe przestały dzielić zabawki na "dla chłopców i dziewczynek"

Autor: promocyjni.pl dla serwisu dlahandlu.pl 28 maja 2014 13:46

Jak wynika z analizy przeprowadzonej przez serwis Promocyjni.pl, oferty na Dzień Dziecka pojawiają się w gazetkach większości sieci handlowych - zarówno supermarketów, minimarketów, jak i dyskontów. Dedykowane oferty wydały m.in. Carrefour, Biedronka, Lidl czy Tesco. Rodzice nie muszą więc specjalnie udawać się do sklepów z zabawkami, by sprawić pociechom prezent z okazji ich święta.

We Freshmarketach nabyć można m.in. książki z naklejkami, w Carrefourze bajki na DVD dla najmłodszych i płyty CD z muzyką malucha, Lidl stawia natomiast na ubrania i wydaje ofertę pt. „Dzień Dziecka w modzie". Sklepy kuszą również gazetkami całkowicie wypełnionymi artykułami dla dzieci - w gazetce Pepco znaleźć można jedynie zabawki i ubranka dla najmłodszych, Biedronka natomiast poświęca „dziecięcym przygodom" oddzielną broszurę.
Co ciekawe - pod akcje specjalne z okazji 1 czerwca podpięte zostają również często produkty dostępne w stałym asortymencie. Dotyczy to przede wszystkim słodyczy.
Za znak czasów uznać można fakt, że w gazetkach promocyjnych praktycznie nie da się zaobserwować podziału na zabawki dla dziewczynek i dla chłopców. Wyjątkiem jest broszura E.Leclerc z Kielc, w której upominki na Dzień Dziecka przydzielone są do różnych kategorii: „w plenerze", „zagraj z nami" i właśnie „zabawki dla dziewczynek".
Upominki najczęściej uszeregowane są tematycznie lub w grupy odpowiadające potrzebom dzieci w określonym wieku. Wydawcy gazetek nie zapominają bowiem również o najmłodszych pociechach - poza zabawkami proponują rodzicom zakup maty pluszowej lub poduszki dla niemowląt (Nexterio.pl), pieluszek lub środków pielęgnacyjnych (Biedronka) czy też niemowlęcego body (Pepco).

O ile w okresie świątecznym prawdziwym hitem okazał się interaktywny Furby, o tyle w przypadku Dnia Dziecka niemożliwe jest wyłonienie faworyta w kategorii „najpopularniejsza zabawka". Rodzice wybierać mogą spośród tradycyjnych klocków Lego i lalek Barbie, puzzli, gier planszowych
i logicznych, a także książek z bajkami i akcesoriów z postaciami z bajek Disneya. Niemal we wszystkich gazetkach wyeksponowana zostaje również oferta Monster High. Sklepy zachęcają do zakupu lalek lub akcesoriów i kosmetyków z wizerunkami potwornych bohaterów. Wybór jest naprawdę szeroki - od maskotek, przez kolorowanki aż po torebki. Serii Monster High rośnie jednak konkurencja w postaci Violetty. Akcesoria z wizerunkiem serialowej bohaterki z Disney Channel skierowane są już jednak do nieco starszych milusińskich.
Dzień Dziecka staje się dla sieci handlowych okazją do wyeksponowania asortymentu na co dzień niekojarzonego z supermarketami czy dyskontami. Okazuje się jednak, że oferta sklepów staje się coraz bardziej różnorodna i coraz lepiej dopasowana do wymogów nie tylko klientów, ale i okazji - wynika z analizy gazetek przeprowadzonej przez serwis promocyjni.pl.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11415

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 533212

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane