PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Andrzej Wojciechowicz na V FRSiH: Dyskonty nie mają szansy stać się supermarketami

Autor: dlahandlu.pl 17 października 2012 15:27

Andrzej Wojciechowicz, prezes FMCG Business Consulting w czasie debaty na V FRSiH powiedział, że dyskonty nie ewoluują na naszych oczach w supermarkety. - Dyskonty nadal będą miały w ofercie głównie produkt pakowany, nie zatrudnią więcej ludzi, bo dbają o koszty. Natomiast zainwestują w wizerunek i marketing. Postrzeganiem u klientów dużo osiągną - stwierdził Andrzej Wojciechowicz.

REKLAMA

W jego opinii dyskonty zaprzyjaźniają się z klientem przez reklamę. - To jest mądra polityka, bo cementuje relacje z klientem. Konsumenci nie mają szans na zbudowanie relacji z pracownikami sieci dyskontowych, bo nie ma tu stoisk z obsługą, a pracownicy są obłożeni swoimi obowiązkami, ale dzieci z reklamy działają na podobnej zasadzie - przekonywał Wojciechowicz. I dodał, że przez kolejne 5 lat sieci będą inwestowały w rewitalizację i modernizację placówek, co oznacza, że będziemy robić zakupy w coraz lepszych i przyjemniejszych warunkach. - Za kilka lat, jak rynek się ustabilizuje nie będą już czynione takie inwestycje, ale wtedy okaże się jaka jest rentowność tych placówek - dodał Wojciechowicz.
W jego opinii asortyment w dyskontach choć ograniczony, rośnie wraz z potrzebami zakupowymi klientów: takimi jak produkty fit, zdrowa żywność.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16440

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA